Arrangementer i forbindelse med 50 års jubilæet

16. juni 2023 kl. 17:30

Vendsyssel Køreselskab fejre Dansk Køre Forbunds 50 års jubilæum
(Klik på logoet for at se arrangementet)

17. juni                                Bornholms Køreselskab fejre Dansk Køre Forbunds 50 års jubilæum

Fejring af Dansk Køre Forbunds 50-års jubilæum
Lørdag d. 17. juni 2023 inviterer BKS til Orienteringstur og samtidig fejring Hoved-forbundets 50-års jubilæum. Arrangementet er åbent for alle kørende ekvipager på Bornholm. Vi byder på en tur i skoven med indlagte opgaver undervejs og præmie til bedste vogn.
Efterfølgende spiser vi fælles medbragt frokost i det grønne og BKS byder på kaffe og kage.
Se mere på hjemmesiden primo juni
www.bornholmskoereselskab.dk

18. juni 2023 kl. 10
     Invitation til Vestjysk Køreselskabs 50 Års Jubilæumsstævne
(Klik på logoet for at se arrangementet)

Vestjysk Køreselskab havde i går et traditionel kørestævne på Hjerl Hede, hvor man havde formået at få nybegyndere med, på i disciplinen og som starter til
kørestævne arrangementer i almindelighed. Godt gået VKS.
TV MidtVest mødte op, de var der hele dagen og man kan synes at det de fik ud af det er lidt, lidt. MEN jeg synes det er et rigtig fint indslag, der viser hvad traditionel
kørsel er, men også at alle kan møde op, også selv om man ikke aner hvad traditionel kørsel er, men man lære undervejs, ved at prøve.
Nu var det ikke ret mange besøgende på Hjerl Hede, søndag, faktisk bekymrede lidt, men ellers havde de fået set korrekte vogne og påklædninger, men også at vi
kørefolk ikke tager konkurrence mere alvorligt end vi har det sjovt og kan grine af det vi gør.

Du kan se indslaget  HER på TV MidtVest

Jørgen Konge

18. juni                                    Slesvigske Køreselskab fejre Dansk Køre Forbunds 50 års jubilæum

Slesvigske Køreselskab er med til at markere DKF’s 50 års jubilæum, det gør vi den 18. juni hvor vi kører til Mølledagen i Højer. Vi håber at se mange af vores medlemmer denne dag, hvor vi også opfordre til at møde op med festlige vogne der vil blive præsenteret foran Højer Mølle. Medlemmer der ikke selv kører opfordres til at tage kontakt til arrangørerne for at få kørelejlighed på de deltagende vogne.
Kontakt Tage Petersen tlf. 21 94 52 94

12. august kl. 9:00

Invitation til Østjysk Køreselskabs 50 Års Jubilæums arrangement
(Klik på logoet for at se arrangementet) - OBS OBS ændret adresse for arrangementet

17. september 2023
Bromme Køreforenings jubilæumsarrangement bliver pløjestævnet den 17. september 2023. Arrangementet vil finde sted i nærheden af Sorø.
Nærmere info bliver opdateret på hjemmesiden http://www.brommekoereforening.dk/ og Facebook.