Officiel åbning af Danmarksmesterskaberne i kørsel med hest og vogn, afholdt af Dansk Køre Forbund, arrangeret af Dansk Køre Selskab på Rævebjerg i Mørkøv.

Onsdag aften efter at alle heste og ponyer har været gennem et dyrlægetjek, for at konstatere at de er fit for fight til at deltage i konkurrencen, var der den officielle åbening af Danmarksmesterskaberne. Taler var præsidenten for Dansk Køre Forbund Ivan Bak og repræsentant for Dansk Køre Selskab og stævne leder Henning Clausen.

IMG_0358.jpg
Deltagere, kuske og groom, samt forest dommerne, med foreningsfaner. Dansk Køre Forbunds præsident Ivan Bak
Danmarksmesterskabernes stævneleder Henning Clausen. En af køresportens fotografer Bine Sierla var på stævnepladsen og fotograferet hele dagen. Se hende foto her.

Følg Danmarksmesterskabet på Dansk Køre Selskabs hjemmeside.              Følg resultaterne efterhånden som kuskene har kørt her.

Der er gratis adgang alle dage og det er Rævebjerg 1, 4440 Mørkøv. Se startlisten for dressur, torsdag og fredag.