Til alle medlemmer af Dansk kørerforbund

20240825_132432.jpg

Erling Larsen, DM 2024, ved Ane Wieder, som lige havde fået hængt bronzemedaljer om halsen af formanden.

Der har lige været afholdt DM. I kørsel  med hest og vogn hvor Dansk kørerselskab  var værter, et meget flot stævne som de skal have megen ros for.

Jeg  var desværre kun tilstede den sidste dag og så keglekørslen som er noget hvor det godt kan gå stærkt, jeg så  faktisk kun flot kørsel  fra alle kuskene, ellers er det også min overbevisning at dommerne havde grebet ind.

Dansk rideforbund har  sendt en lang liste ud hvor de gør meget opmærksom på etikken ved at have med heste at gøre, hvilket helt bestemt er både fint og godt at gøre og vi bakker op om det fra Dansk kørerforbunds side, helt bestemt

Jeg vil bare minde om at vi i DKF. I mange år også har et sæt etiske regler, det er knap  så fyldestgørende som det DRF. Har sendt ud, men der står næsten det samme i det vi har I DKF.  Så hvis vi lever op til det som vi har i DKF, og hvorfor skulle vi ikke gøre det, så er vi godt med.  Vi vil i den kommende tid tage emnet op I forretningsudvalget og til de medlemsmøder vi skal holde i efteråret 2024

Link til Dansk Køre Forbunds etiske regler.

Med venlig Hilsen

Erling Larsen