Køreselskab i England, forsætter med kongelig præsident

Sandringham Horse Driving Trials byder HRH Hertuginden af Edinburgh velkommen som præsident

Sandringham Horse Driving Trials er glade for at kunne meddele, at Hendes Kongelige Højhed Hertuginden af Edinburgh elskværdigt har accepteret vores invitation til at blive vores præsident.

Sandringham Horse Driving Trials har et langvarigt forhold til den kongelige familie, efter at have været grundlagt og ledet fra dens begyndelse indtil hans bortgang af den afdøde HKH Prins Philip, hertugen af Edinburgh. Vi er dybt taknemmelige for, at hertuginden har påtaget sig arven fra prins Philip og er taknemmelige for den støtte, hun allerede har givet os.

Hertugindens accept markerer en fortsættelse af den kongelige families værdsatte tilknytning til Sandringham Horse Driving Trials, og vi ser frem til et langt forhold til Hendes Kongelige Højhed.

Overstående tekst kan ses på hjemmeside, som også fortæller af selskabet var vært ved verdenmesterskabet i 1984, hvor så vidt jeg husker var med dansk deltagelse af Niels Giversen.

Se mere på deres hjemmeside.